niedziela, 1 grudnia 2013

Trochę przyjemności w niedzielę:)

A to taka przyjemność, ze bazgroliwzorki dostałą wyróżnienie od Panny Karoliny, za co serdecznie dziękuję:)



Zabawa polega na tym, że po otrzymaniu wyróżnienia trzeba odpowiedzieć na jedyne jedenaście pytań od osoby wyróżniającej, następnie wyróżnić kolejnych jedenaście blogów i wymyślić dla nich jedenaście pytań. Łatwe, prawda?:) Chociaż nie do końca, ponieważ ważną zasadą jest, żeby wyróżnić blogi, które nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów.. i tu się zaczynają schody. Starałam się jak mogłam.. :)

No to zaczynamy!

1. Prowadzenie bloga daje mi satysfakcję, ponieważ...?
    .. ponieważ mogę podzielić się swoją pasją z innymi:)
2. Inspiruje mnie...?
    .. zasadniczo wszystko.. od kawałka materiału po zwykły drucik, od zdjęcia po widok za oknem, od filmu     po ulubioną muzykę. Cały świat jest dla mnie jedną wielką inspiracją, nawet najdrobniejsze rzeczy, tylko       trzeba to umieć i chcieć dostrzec:)
3. Sprawia mi radość...?
    .. pyszna kawa wypita latem z rana na tarasie:)
4. Lubię...?
    .. Jack'a Danielsa i czekoladę..
5. Książka/film, które wywarły na mnie największe wrażenie to...?
    .. 'Mechaniczna Pomarańcza' - książka miażdży!
6. Najlepiej wypoczywam...?
   .. z dala od ludzi.
7. Coś, co zawsze poprawia mi humor to...?
   .. Jack Daniels i czekolada.. ;)
8. Chciałabym...?
   .. trafić szóstkę w totolotka :D
9. Moim celem jest...?
   .. zdobyć władzę nad światem!
10. Jaka jestem...?
   .. jestem jak kot:)
11. Moja wymarzona podróż będzie...?
   .. szerokość geograficzna: 36° 55' południe
      długość geograficzna: 174° 45' wschód <3

Blogi które wyróżniam:)
1. TrueMess
2. MAR biżuteria
3. Pierzaste Mysli
4. Martynkowo
5. Wyszywanka
6. t.berbat
7. Deco Bajka
8. Miedzy Lekcjami
9. Magiczny Świat Knyszki
10. Z papieru po godzinach
11. Martyna Wymysla

I moje jedenaście pytań:
1. Moja przygoda z blogiem zaczęła się..
2. Daje mi szczęście..
3. Denerwuje mnie..
4. Moją największą miłością jest..
5. Najlepsza potrawa na świecie..
6. Moje miejsce na ziemi to..
7. Ulubiona muzyka..
8. Kot czy pies?
9. Jeśli kawa to..
10. Za 15 lat będę..
11. Co chcę dostać od Mikołaja :)

I to by było na tyle :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło, że komuś podobają się moje prace :). pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) trzymam kciuki za dalsze dokonania twórcze;) pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) to naprawdę przyjemność :) Pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:)
Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad:)