wtorek, 3 grudnia 2013

Kolejna ślicznotka i aukcja dla Olka :)

Sylwia zleciła bazgroliwzorkom uszycie bardzo fajnej torebki - listonoszki. Dodatkowo, w środku poprosiła o malunek znanej Wam już Rzeszowianki (ma dziewczyna wzięcie!)  :)
Torebka jest cała usztywniana, brzeg zdobiony czarną tasiemką. Jest bardzo pojemna.

wym: 26x34x8cm
materiał: eko skóra, w środku bawełna,
regulowane ramię, z tyłu kieszonka na zamek, malowana


Dodatkowo z bardzo miłych informacji..
Jakiś czas temu napisała do mnie Anna z bloga marny puch, z propozycją udziału w aukcji charytatywnej na rzecz małego Olka, który ma chore serduszko i trzeba mu pomóc uzbierać 130tys. na operację..
Z przyjemnością ofiarowałam jedną z moich torebek  na licytację. I tak oto w niedzielę, torebka została wylicytowana przez Panią Marlenę. Jest mi z tego powodu bardzo bardzo miło:)

Licytacje rzeczy dla chłopca jeszcze trwają, więc jeśli ktoś z Was chciałby ofiarować coś od siebie, to wszelkie informacje znajdziecie TUTAJ

Jest to bardzo fajna i przynosząca dużą satysfakcję forma pomocy:) Polecam:)

4 komentarze:

  1. Też dawałam swoją lalkę na aukcję :-) Mam nadzieję, że jak najszybciej uda im się zebrać wymaganą kwotę. A Twoja torebunia jak zwykle zachwyca :-) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo.. 130tys. to nie przelewki, ale bądźmy dobrej myśli:)
    Dzięki wielkie:)
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba! Di tego trzeba mieć talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:)
      a tam talent.. czasami to cierpliwości i wytrwałości trzeba mieć więcej;)
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny:)
Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad:)