czwartek, 26 grudnia 2013

Święta u bazgroliwzorków:)

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić odrobiną moich świąt:)

Na początku przedstawiam Wam moją siostrę Katarzynę - główną projektantkę we Włóczkowe Love :)
I jak co święta, takie same klipsy są obowiązkowe!


I moja kochana mamusia - najlepszy na świecie prezes, właściciel, dyrektor itd. itp. naturalnie od Włóczkowe Love :)


Katarzyna ma małego świra na punkcie Świąt Bożego Narodzenia, tak więc wykminiła pełno świątecznych dekoracji. Oczywiście brałam czynny udział w ich tworzeniu:D

I tak oto powstała piękna dekoracja stołu na wigilię..


Mchowe i szyszkowe choineczki:  

Słomkowe renifery i aniołki:

Wstążkowe bombki:


Filcowe serduszka:


I najlepsze cuksy na świecie:D
W sumie nie smakują jak Jack, ale jak wyglądają!!


Piernikowy książę i księżniczka muszą być!:D


I najfajniejsza część.. PREZENTY!:D
Taki oto piękny sweterek z kotem bazylem dostałam od Włóczkowego Lovego:D 
Cud miód malina! 


Również Włóćzkowe Love sprawiło mi przepiękną czapeczkę i szalik!! 


A ten prezent wygrał wszystko! Domowa 'drukarnia' ze sklepu Scandi Loft :)
Zabawa przednia! A jakie metki będę teraz tworzyć cudowne!:) 

  

 


A świąteczne skarpetki sprawiłam sobie sama:D


Mój bazyl też chciał być prezentem!


I na koniec jeszcze raz świąteczny bazyl:) 
A i swetereko - sukienka naturalnie od Włóczkowe Love:D


O i tak siedzimy i świętujemy:)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny:)
Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad:)