wtorek, 4 marca 2014

Takie buty z.. kropeczkami!

Co zrobić z butami ślubnymi po ślubie?
Takie właśnie pytanie Aneta zadała bazgroliwzorkom..
A bazgroliwzorki długo się nie zastanawiała i wymyśliła kropki! Wszędzie kropki! I kokardka! I będzie pięknie!
Na szczęście butki Aneta miała satynowe, więc żadnego problemu z pomalowaniem bazgroliwzorki nie widziała. Wzięła pędzel do ręki, czarną farbkę do tkanin i okropkowała szpileczki po całości:)
Z tyłu przyczepiła kokardkę z koroneczki i wyszły przecudowne i super efektowne buciki w stylu pin - up!
Aż bazgroliwzorki Anecie pozazdrościła.. i zastanawia się nad kupnem białych bucików.... <3


5 komentarzy:

  1. aj.. coś porobiłam nie dobrego, że mi komentarze pousuwało.. więc proszę jeszcze raz o pozostawienie po sobie 'śladu';)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) dla mnie wymarzone, bo uwielbiam kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)
      ja się w nich ostatnio zakochuję na nowo!:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny:)
Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad:)