sobota, 4 stycznia 2014

Love Love Włóczkowe..

Wczoraj Włóczkowe Love na swoim facebook'owym profilu zaprezentowała sweterek z kotem bazylem, który to bazgroliwzorki dostała na gwiazdkę. Tak więc dziś bazgroliwzorki zaprezentuje Wam, jakiż to prezent wykminiła dla Włóczkowego Lovego..

Ta daaaam!!


Prezent powstał również przy okazji wizyty u Sylwii:)
Ceramiczna tabliczka - poszkliwiona, ale i pomalowana farbami. Taki mix :D 
I wisi teraz dumnie w centrum dowodzenia wszechświatem - czyli w biurze Włóczkowego Lovego :D 

4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowa!
    Te serduszka swobodnie wiszące są urocze.
    Osobiście uczęszczałam kiedyś na zajęcia ceramiczne, sporo się na nich nauczyłam :)

    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:)
      ceramika jest cudowna!
      mam taką cichą nadzieję, że kiedyś uda mi się bardziej rozwinąć moją działalność w tym kierunku:)
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny:)
Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad:)