czwartek, 22 listopada 2012

Czas start!

Dziś sprzedałam swój pierwszy 'obraz'
i myślę, że jest to najwyższy czas utworzyć bloga.
Zabierałam się do tego zbyt długo, więc czas start!:)

Nazywam się Marta, ukończyłam Uniwersytet Ludowy Rzemiosła Artystycznego w Woli Sękowej.
Rękodzieło to jest coś co daje mi odpocząć od świata zewnętrznego.
Nie mam ulubionej dziedziny - robię wszystko na co mi przyjdzie ochota - od malowania, przez witraż, biżuterię, batik. Uwielbiam robić coś z niczego.

Chcę się z Wami podzielić tym co kocham,
pokazać to co wychodzi spod moich rączek :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)


A to jest to 'dzieło' które pozwoliło mi uwierzyć, że jednak mogę:)

Jest to akryl składający się z 4 części, malowany na płótnie, pokryty werniksem.
Szerokość ok. 1m20cm, wysokość ok 75cm.


Z wielkim całusem dla mojej mamy:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny:)
Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad:)