środa, 29 października 2014

Już niedługo, jeszcze chwilkę.

bazgroliwzorki przeczuwa, że już od przyszłego tygodnia zacznie się istne prezentowe szaleństwo.
Lada chwila wjadą reklamy z mikołajem, gwiazdkami itp.
I każdy będzie zachodził w głowę: 'co tu kupić?? co wybrać??'
bazgroliwzorki z wielką radością może pomóc w tym 'gorącym' okresie i zaproponować na ten przykład jedyne i niepowtarzalne nereczki?
Szyte z największą starannością! Każdą nerkę bazgroliwzorki traktuje indywidualnie. Po prostu bazgroliwzorki serce wkłada w te nerki.. jakkolwiek to brzmi;)
To co? Komu nereczkę?
Te są dostępne 'od ręki', ale jeśli trzeba stworzyć coś extra, to piszcie! bazgroliwzorki uszyje;)



 A już niedługo bazgroliwzorki planuje jedną z nich dać na blogowe rozdanie;)
Która Wam się najbardziej podoba?

13 komentarzy:

  1. Która najbardziej mi się podoba? yyy... WSZYSTKIE
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale dobra:-). Wszystkie cudne, ale ta na ludowo najcudniejszej urody. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:D
      wezmę ludową pod uwagę;)
      oooo candy? już biegnę!;)

      Usuń
  3. rewelacyjne i mega kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad ludową lub dżinsowe kwiatałki, ale chyba jednak to kwiatałki podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Nie byłabym sobą, gdyby najbardziej nie podobały mi się te w hipopotamy i sowy. Słodkie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:D
      w takim razie, te też wezmę pod uwagę;)

      Usuń
  6. ahh! dziękuję pięknie za takie miłe słowa i wyróżnienie!!:) jest mi bardzo bardzo miło!:)
    tak więc jak najbardziej postaram się wziąć udział w tej zabawie:)
    pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! W uznaniu za ciekawą treść na blogu zanominowałam Cię do Liebstera:) kosmetykimarty.wordpress.com/2014/11/21/liebster-blog-award

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:)
Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad:)